lauantai 2. toukokuuta 2015

6~ Harrastuksena ratsastus







Omia ajatuksiani harrastuksen hyvistä puolista: 
  • Löytää uusia ystäviä 
  • Oppii uusia asioita 
  • Saa ikimuistoisia kokemuksia 
  • Tuo hyvän mielen 

Itse harrastan ratsastusta. Ratsastustunneilla käyn kerran viikkoon ja muutaman kerran viikossa käyn myös vapaa-ajallani ratsastamassa liikutushevosellani. Olen löytänyt harrastuksen kautta muutamia uusia ystäviä. Myös olen kokenut mahtavia onnistumisia ja myös muutamia epäonnistumisia. Nyt olen ratsastanut 4 vuotta ja aion vielä jatkaa, kun olen löytänyt kivan harrastuksen. Ratsastuksen opettajalta on mukava kuulla kehityksestä kiitosta. Mielestäni on kiva saada myös huonoa palautetta, siitä sitten ottaa oppia ja seuraavalla kerralla tekee paremmin. Jos jonain päivänä oikein ärsyttää niin lähden yleensä käymään tallilla. Se auttaa minua rauhoittumaan ja saa minut ajattelemaan mukavia asioita. Tallilla on mukavan rauhaisaa ja luonnonläheistä. 


Hevosille on hyvä puhua asioista, vaikka ne eivät välttämättä ymmärräkään sitä. Eivätkä he osaa vastata, hevonen on mielestäni hyvä kuuntelija. Tallilla tulee aina vain hyvälle mielelle. Hevosten kanssa voi puuhailla ihan mitä päähän vaan sattuu juolahtamaan.
Itse puuhailen hevosten kanssa vähän kaikkea:
- Hevos agilitya

-Esteiden hypelyä maastakäsin


-Ajoa

-Temppuilua

 
-Koulua


-Esteitä
-

-Peltoilua
-Ida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit ovat tervetulleita niin positiiviset kuin negatiiviset! Muistetaanhan silti hyvä kielenkäyttö, kiitos!