perjantai 16. lokakuuta 2015

45~ Taas poistui kaksi ihanaa..

Viikko sitten sain kuulla huonoja uutisia, jotka koskivat Bellaa ja Sindya. Ratsastuksen opettaja ja pari tallityttöä lähtivät käyttämään tammat klinikalla. Osasin arvata tuomion ja se oli...

Perjantaina tuli itkettyä jo valmiiksi, kun tiesin tammojen poistuvan pian joukostamme.



In Loving Memory Of  Lost Loved Ones

Aloitetaan Bellasta. Ihan ensimmäisinä kertoina vuonna 2011 aloin ratsastamaan vakituisesti Hevostila Dianalla. Ratsastin usein pienellä musta valkoisella shetlanninponi tammalla, muistan aina kuinka Bella yritti minua näykkiä puomilla. Ratsastaessa se oli aivan huippu poni. Se hevonen, jonka selässä minä ensimmäisen kerran sain nostaa laukan on poissa! Aivan käsittämätöntä, en voi vain tajuta ,että tämä pikkuinen äksy tamma ei ole enää luonamme. Kiitos kaikesta mitä kerkesimme kokea <3

~Rest in Peace~
 Isa Bella 7.6.1991-16.10.2015




Nyt olen vapaa ja mukana tuulen
saan kulkea rajoilla ajattomuuden.
Olen kimallus tähden, olen pilven lento,
olen kasteisen aamun pisara hento.
En ole poissa vaan luoksenne saavun
mukana jokaisen nousevan aamun.
Ja jokaisen tummuvan illan myötä
toivotan teille hyvää yötä.

Lepää rauhassa, pieni hevosystävämme!





Sindynkin kanssa kerkesimme kokea kaikkea aivan huikeaa. Sinä, joka opetit minua ratsastamaan..  sinäkin olet poissa. Muistan ikuisesti meidän kahden estetunnit ja kaikki muutkin. Aina kun saimme laukata hörisit riemusta ja se sai hymyn suuhuni. En ole koskaan tavannut samanlaista lämminveri tammaa niinkuin sinä. Olit aivan huikea opetusmestari niin minulle kuin muillekkin. Muistan sen ihanan uittoreissun koko loppu elämäni, missä minä menin Lukalla, Elma Topilla ja Pinja sinulla.
Kaikki me menimme omilla leirihoitsuillamme! 

~Rest In Peace~
Cinderella Girl 23.5.1998-16.10.2015



Koskaan ei tiedä
onko aikaa paljon
vai vähän,
yht´äkkiä huomaa
se päättyikin tähän.
On paikkasi tyhjä ja
korvaamaton, ja
kaipuu suuri
sanaton.

Nähdään vihreimmillä laitumilla!







1 kommentti:

Kaikki kommentit ovat tervetulleita niin positiiviset kuin negatiiviset! Muistetaanhan silti hyvä kielenkäyttö, kiitos!