lauantai 12. joulukuuta 2015

Joulukalenteri luukku 12

Muistele menneitä-Haaste

Vastaa 23 alla olevaan kysymykseen
&
haasta 2 bloggaajaa mukaan.


Haastan:



1. Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin.

Tämä on vaikea, mutta Dianalle kun menin ensimmäisen kerran ratsastamaan sain ratsukseni Santran.

Santra vuonna 2012



2. Ensimmäinen hevonen, jolta putosin.


Tämä oli muistaakseni Ossi :D ja siitä voin olla varma!




3. Ensimmäinen hevonen, jolla ylitin esteen.

Hmmm... Luultavasti Piika tai Vime.


Vime

Piika, laatu on ihan parhain.



 4 . Hevonen, jota ikävöin eniten.

Sindy <3

Rest in Peace 16.10.2015 Sindy <3


 5. Hulluin hevonen, jolla olen ratsastanut.


Ossi, mutta silti ihanin!

Ilmeeni on 5/5



 6. Kiltein hevonen, jolla olen ratsastanut.


Milka <3



 7. Hirvein hevonen, jolla olen ratsastanut.

Ei ole oikeastaan hirveintä hevosta.

 8. Hevonen, jonka selkään haluaisin vielä päästä.

Ossi <3



 9. Ensimmäinen lempiponi.

Riku <3

Rest in Peace

 10. Hevonen, jonka kanssa olen kehittynyt eniten.

Ossin kanssa kehityin aika paljon, vaikka poni ei osannutkaan mitään. Siinä me kumpikin opittiin enemmän. Oma tasapaino kehittyi!




11. Hevonen, jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä.


Tonttu, Dianan uusin shetlanninponi. 




12. Uusin hevostuttavuus.


Bodil "Putski" 


 13. Hevonen, jolla olen hypännyt isoimman esteeni.

Lyyli




 14. Hevonen, jonka kanssa on ollut onnistunein tunti.

Luka <3 Maastoestetunnilla <3



 15. Hevonen, jolta olen tippunut pahiten.

Topi, estetunnilla kun Topi veti stopit esteen jälkeen ja veti pään alas. Miulta ilmat pihalle.



 16. Yritteliäin hevonen, jolla olen ratsastanut.

Lyyli yrittää aina parhaansa ratsastaessa.




 17. Hauskin hevonen, jolla olen ratsastanut.

Tupu ja hänen erillaiset päivänsä :D



 18. Hevonen, jolla on ihanimmat askeleet.

Typyllä oli ihanat askeleet.




 19. Vaikuttavin hevonen.


Vili, Tämän herran avulla innostuin hevosista.




 20. Pienin hevonen, jolla olen ratsastanut.

Bella 102cm

Rest in peace


 21. Suurin hevonen, jolla olen ratsastanut.

Luultavasti Laakspohjan kartano tallin Ville.



 22. Itsepäisin hevonen, jolla olen ratsastanut

Tupu tai Ossi

 23. Elämäni tärkein hevonen

Ossi <3


2 kommenttia:

Kaikki kommentit ovat tervetulleita niin positiiviset kuin negatiiviset! Muistetaanhan silti hyvä kielenkäyttö, kiitos!